EU PROJEKT
KORISNIK:
INVESTING CONSULT društvo s ograničenom odgovornošću za poslovno savjetovanje
- NAZIV PROJEKTA:
Povećanje konkurentnosti i otpornosti tvrtke INVESTING CONSULT d.o.o. ulaganjem u digitalni marketing - NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V11.0005
- KRATKI OPIS PROJEKTA:
Svrha projekta odnosi se na rješavanje većeg broja postojećih problema do kojih je dolazilo u postojećem poslovanju. Osnovni problem je nepostojanje internetske stranice tvrtke koji će se riješiti ovim projektom. Izradom Internet stranice utječe se na rješavanje brojnih drugih problema u postojećem poslovanju, a koji se odnose na problem smanjenje vidljivosti i prepoznatljivosti na tržištu, problem digitalne neprisutnosti na tržištu, problem prevelikog broja upita telefonskim putem, problem nemogućnosti kreiranja vlastitog sadržaja, kao i problem velikog broja pojedinačnog slanja informacija potencijalnim klijentima, koji umanjuju razinu kvalitete komunikacije s tržištem zbog čega je ograničen ozbiljniji rast i razvoj tvrtke tržištu.
Projekt se sastoji od nekoliko aktivnosti od kojih je središnji dio Izrada Internet stranice. Izrada Internet stranice obuhvaća podaktivnosti kojima se ispunila svrha i osnovni cilj projekta.
Predloženi projekt doprinosi jačanju konkurentnosti tvrtke uspostavom novog kanala komunikacije, unaprjeđenjem odnosa s kupcima, jačanjem vidljivosti i prepoznatljivosti na tržištu te jačanjem imidža. Projektom se izradila Internet stranica koju tvrtka trenutno nema. Internet stranica se izradila prema najnovijim tehnološkim standardima, a sukladno potrebama i zahtjevima tvrtke INVESTING CONSULT d.o.o., na domeni www.investing-consult.hr.
Sadržaj i funkcionalnosti stranice izrađeni su iz temelja, prema najnovijim standardima, a sukladno potrebama i zahtjevima tvrtke INVESTING CONSULT. Internet stranica izrađena je u Django CMS-u, programskim jezicima Python, Django framework, SQL, html, css, javascript i jquery, sve usklađeno za rad u jednom obliku.
Ciljne skupine čine privatni poslovni subjekti – obrti, poduzeća, ustanove, zatim javni poslovni subjekti tvrtke – ustanove, poduzeća, Jedinice lokalne samouprave te fizičke osobe – građani.
- OPĆI CILJ:
Cilj projekta je uspostava novog kanala komunikacije, povećanje vidljivosti i prepoznatljivosti na tržištu, povećanje digitalne prisutnosti, poboljšanje komunikacije s tržištem, povećanje produktivnost rada, a time i kapaciteta pružanja usluga te unaprjeđenje pružanja pravovremenih i točnih informacija velikom broju subjekata u istom vremenu.
- OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA:
Rezultati projekta su sljedeći:
R1: 1 tvrtka primila potporu za digitalni marketing
R2: izrađena 1 Internet stranica sa statičnim i dinamičnim stranicama
R3: osposobljena 2 djelatnika tvrtke za upravljanje Internet stranicom
Ukupna vrijednost projekta iznosi 5.687,50 EUR.
Europska unija sufinancira projekt u iznosu od 2.275,00 EUR.
Razdoblje provedbe projekta je od 26. lipnja 2024. godine do 26. lipnja 2025. godine.
Kontakt osoba za više informacija:
Ernes Oliva; +385 99 451 6899; iconsult.pula@gmail.com .