Usluge

 

Izrada poslovnih planova 
Razrada poduzetničke ideje, kao podloga za donošenje odluke o ulasku u investiciju. Poslovni plan prikazuje isplativost investicije kroz razradu poduzetničke ideje te projekciju kalkulacija. Obuhvaća opisni dio poduzetničke ideje, strukturu ulaganja, izračune prihoda i rashoda te prikaz bilance, financijskog i ekonomskog toka. Temeljem izračuna u poslovnom planu donosi se zaključak o isplativosti investicije. Poslovni plan služi za ishođenje kredita kod poslovne banke ili za investitora kako bi se olakšala realizacija poduzetničke ideje. 

 

Izrada investicijskih studija 
Detaljna razrada investicijske ideje, kao podloga za donošenje investicijske odluke vrši se kroz investicijsku studiju. Studija anticipira ekonomske efekte investicijskog projekta kroz procjenu budućeg poslovanja i visinu i strukturu investicijskih ulaganja. Osnova za izradu studije je standardna metodologija temeljena na ekonomskoj znanosti i praksi poslovnih banaka koja kroz odgovarajuća poglavlja obrađuje sve aspekte investicijskog projekta sa ciljem proračuna rentabilnosti (ekonomske efikasnosti) i likvidnosti projekta u vijeku trajanja (projektnom periodu) projekta i analizu graničnih efekata projekta kroz analizu osjetljivosti projekta na promjenu ključnih parametara. Izrađuje se prema preporučenom sadržaju Hrvatske banke za obnovu i razvoj (HBOR).

 

Izrada marketing planova
Marketing plan je dokument koji može biti dio poslovnog plana, investicijske studije ili studije izvodljivosti tvrtke, a može biti i zaseban sveobuhvatan dokument koji prikazuje marketinške aktivnosti za naredne godine poslovanja. Sadrži opis aktivnosti uključenih u ostvarivanje marketinških ciljeva unutar određenog vremenskog okvira. Uključuje opis trenutnog tržišnog položaja, opis konkurencije, opis i razradu ciljnih tržišta, SWOT analizu te opis marketinškog miksa koji će poslovni subjekt koristiti za postizanje svojih marketinških ciljeva. Identificiraju se potrebe kupaca kroz istraživanje tržišta, analizira se tržište, definiraju se akcijski programi, formira se proračun, izrađuju se prognoze prodaje te strategija provedbe. Pomaže u poslovnom odlučivanju u nastojanju povećanja tržišnog udjela, za pripremu uvođenja novog proizvoda ili za ulazak na nova tržišta.

 

Studije izvodljivosti s CBA analizom
Studija izvodljivosti predstavlja analizu i procjenu potencijala investicije te pomaže u procesu donošenja odluke o ostvarenju investicije i financijskoj uspješnosti. Ova, vrlo opširna analiza u obzir uzima sve koristi i nedostatke te prikazuje opravdanost realizacije velikih projekata u financijskom i ekonomskom smislu. Dio studije izvodljivosti je CBA analiza (analiza troškova i koristi) kojom se analiziraju i prezentiraju sve koristi i svi troškovi projekta, odnosno prikazuje se cjelokupni pozitivan i negativan utjecaj projekta u organizacijskom, financijskom, društvenom, gospodarskom te ekološkom smislu.

 

Studije gospodarske opravdanosti 
Studija gospodarske opravdanosti predstavlja dokument koji služi za ishođenje koncesija. Neophodan je preduvjet početka postupka davanja koncesije. Kroz studiju gospodarske opravdanosti prikazuje se i opisuje javni interes, utjecaj na okoliš, zaštita prirode i kulturnih dobara te financijski učinci davanja koncesije na proračun jedinica lokalne i regionalne samouprave. Studija gospodarske opravdanosti čini jedan od temelja za ocjenu ponuda i odabira korisnika koncesije.

 

Programi ukupnog razvoja
Program ukupnog razvoja (PUR) temeljni je strateški dokument razvoja lokalne zajednice. Izrađuje se najčešće na razdoblje od pet godina, a u svrhu planiranja, provedbe, kontrole i ocjenjivanja uspješnosti ukupnog razvoja lokalne zajednice. Sadrži detaljnu analizu situacije, odnosno postojećeg stanja, analizu proračuna, strateške ciljeve i prioritete te prikaz, opis i plan provedbe planiranih projekata za navedeno razdoblje. Za jedinicu lokalne samouprave predstavlja temeljni strateški dokument razvoja dok investitorima daje uvid u strategiju lokalne zajednice u koju žele ulagati.

 

Programi razvoja pojedinih sektora
Program razvoja pojedinih sektora strateški je dokument sektorskog razvoja lokalne zajednice. Kao i Program ukupnog razvoja, ovaj se program izrađuje najčešće na razdoblje od pet godina, a u svrhu planiranja, provedbe, kontrole i ocjenjivanja uspješnosti sektorskog lokalne zajednice. Sadrži detaljnu analizu situacije, odnosno postojećeg stanja, analizu proračuna, strateške ciljeve i prioritete te prikaz, opis i plan provedbe planiranih projekata unutar određenog sektora poput, za navedeno razdoblje. Za jedinicu lokalne samouprave predstavlja strateški dokument sektorskog razvoja dok investitorima daje uvid u sektorsku strategiju lokalne zajednice u koju žele ulagati.

POŠALJITE UPIT 

USLUGA IZRADE PLANOVA I STUDIJA 

Priprema dokumentacije za prijavu na natječaje, izrada projektnih prijava za EU i nacionalne natječaje
Izrada EU projekata nužna je svim subjektima koji žele ishoditi bespovratna sredstva iz EU fondova. Budući da postoje brojni natječaji, svaki je EU projekt specifičan te je izradi projektne prijave potrebno pristupiti individualno. Izrada EU projekata obuhvaća analizu i pripremu prijavitelja, analizu, pripremu i prilagodbu samog projekta, savjetovanje u procesu prikupljanja dokumentacije za prijavu na natječaj te izradu dokumentacije za prijavu na natječaj. 


Upravljanje projektnim aktivnostima 
Upravljanje EU projektima iznimno je kompleksan posao koji nerijetko zahtijeva angažman vanjskih stručnjaka za upravljanje projektnim aktivnostima kojemu je projekt prošao na natječaju te je odobren za sufinanciranje. Obuhvaća koordinaciju članova projektnog tima, praćenje postupaka nabave i praćenje potrošnje sredstava sukladno proračunu, komunikaciju s provedbenim tijelima, vršenje manjih i većih izmjena u projektu, izradu potrebne dokumentacije u procesu provedbe projekta, izradu Zahtjeva za nadoknadom sredstava te izradu Završnog izvješća o provedbi projekta. Usluga obuhvaća upravljanje projektnim aktivnostima do konačne isplate bespovratnih sredstava. 

POŠALJITE UPIT

PRIPREMA I VOĐENJE PROJEKATA EUROPSKIH I NACIONALNIH FONDOVA

Izrada dokumentacije za provedbu postupka nabave, provođenje postupaka nabave u okviru EU  projekata
Provedba postupaka nabave vrlo je složen i zahtjevan posao koji se izvršava u okviru provedbe EU projekata. Obuhvaća planiranje nabava u okviru EU projekata, izradu dokumentacije sukladno odgovarajućim postupcima nabave te provedbu postupaka nabave zaključno do sklapanja Ugovora o nabavi radova/roba/usluga. Izrada dokumentacije i provedba postupaka nabave vrši se sukladno Prilogu Postupci nabave za subjekte koji nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi. Iznimno je važno  detaljno isplanirati i precizno izraditi svu potrebnu dokumentaciju te provesti postupak u odgovarajućim rokovima, poštujući načela Javne nabave kako bi se izbjegle potencijalne financijske korekcije u procesu provedbe EU projekata.

POŠALJITE UPIT

PROVOĐENJE POSTUPAKA NABAVE